Nespolehlivý plátce a dalšà novinky od 1. ledna 2013
Co vÅ¡echno nového Vás Äeká od 1. ledna 2013 vÄetnÄ› vysvÄ›tlenà zcela nového institutu nespolehlivého plátce najdete v pÅ™iloženém Älánku ... více
INFORMACE O REŽIMU PŘENESENà DAŇOVÉ POVINNOSTI V TUZEMSKU OD 1.4.2011
Novela zákona o DPH zavedla s úÄinnostà od 1.4.2011 nový režim pÅ™enesenà daňové povinnosti v tuzemsku. CÃlem je snÞenà daňových úkolů. Jestli bude tento cÃl naplnÄ›n, nenà jisté. Co je ... více
INFORMACE O NOVINKÃCH V SP ZAMÄšSTNANCÅ® OD 1.1.2011
zamÄ›stnanců a navazujÃcà odvodové povinnosti zamÄ›stnanců. Informaci o zmÄ›nách najdete v tomto Älánku. (ZveÅ™ejnÄ›no 2010-12-09) ... více
Co vÅ¡echno nového Vás Äeká od 1. ledna 2013 vÄetnÄ› vysvÄ›tlenà zcela nového institutu nespolehlivého plátce najdete v pÅ™iloženém Älánku ... více
INFORMACE O REŽIMU PŘENESENà DAŇOVÉ POVINNOSTI V TUZEMSKU OD 1.4.2011
Novela zákona o DPH zavedla s úÄinnostà od 1.4.2011 nový režim pÅ™enesenà daňové povinnosti v tuzemsku. CÃlem je snÞenà daňových úkolů. Jestli bude tento cÃl naplnÄ›n, nenà jisté. Co je ... více
INFORMACE O NOVINKÃCH V SP ZAMÄšSTNANCÅ® OD 1.1.2011
zamÄ›stnanců a navazujÃcà odvodové povinnosti zamÄ›stnanců. Informaci o zmÄ›nách najdete v tomto Älánku. (ZveÅ™ejnÄ›no 2010-12-09) ... více

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Účetnictví (dříve podvojné účetnictví) vedou obchodní společnosti a fyzické osoby – podnikatelé, kteří jsou buď zapsaní v obchodním rejstříku a nebo mají obrat vyšší než 25.000.000,- Kč ročně.
Účetnictví plní dva hlavní úkoly:
- dává podnikateli informaci o stavu jeho hospodaření a o majetku a závazcích (manažerská role účetnictví)
- zajišťuje základní podklady pro plnění povinností vůči státu, zejména v oblasti daní (finanční role účetnictví)
Naše společnost Vám zajistí vedení účetnictví dle Vašich požadavků, které bude splňovat všechny podmínky v obou oblastech:
- výsledky účetnictví budou sloužit pro sestavování daňových přiznání, zejména k dani z příjmů a dani z přidané hodnoty
- v případě Vašeho požadavku Vám povedeme manažerské účetnictví ve členění až na pět úrovní (střediska, akce, provoz, výkony, činnosti)
Samozřejmostí je možnost komunikace v elektronické podobě, např. zasílání vystavených faktur, příkazů k úhradě či účetních sestav prostřednictvím e-mailu ve formátu *.pdf.

